loading...
اندروید کده
یوسف فرزوقی بازدید : 62 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (1)

 

Battery Stats Plus یک برنامه کاربردی جهت مدیریت باطری و برنامه هایی که در مصرف آن نقش زیادی دارند می باشد . این برنامه مصرف باطری هر برنامه روی گوشی آندرویدی شما را آنالیز می کند و نمایش می دهد . یکی از ویژگی های دیگر آن محاسبه مصرف جی پی اس , وای فای و … است . هم اکنون می توانید این برنامه را از اندرویدکده کاملا رایگان دانلود کنید . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

یوسف فرزوقی بازدید : 66 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

گرفتن اسکرین شات یکی از دغدغه های همیشگی کاربران اندروید بوده است . اکنون شما می توانید به راحتی و با یک کلیک از گوشیتان اسکرین شات بگیرید . این نرم افزار به روت نیازی ندارد . شما می توانید از گوشی خود فیلم هم ضبط کنید ! یکی از امکانات نرم افزار توانایی به اشتراک گذاری عکس ها می باشد ! برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

یوسف فرزوقی بازدید : 79 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

ایا تاکنون به کشور های خارجی سفر کرده اید ؟ ایا در یادگیری زبان های خارجی مشکل دارید؟ با استفاده از برنامه Vocre دیگر نگران یادگیری و ترجمه زبان های دیگر نباشید! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود مشکلات اموختن زبان سایر کشور ها برای برطرف کردن نیاز های خود را به کلی حل کنید! این برنامه که قادر است با استفاده از صوت ان را به گونه نوشتاری به سایر زبان ها بر روی صفحه گوشی اندروید شما به نمایش بگذارد یا به صورت برعکس هم قادر به انجام این کار می باشد که مشکلات بسیاری از افراد را در این زمینه برطرف نموده است! برای دانلود و توضیحات بیشتر از این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 85 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

WakeVoice  vocal alarm یک برنامه ی جالب و متفاوت میباشد که برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود از تمام  وقایع رخ داده در گوشی یا تبلت خود به صورت گفتاری با خبر شوید! همچنین قادر هستید با تنظیم کردن برنامه در یک ساعت خاص  برنامه کار های شما را به شما یاداوری کند! برای دانلود این برنامه ی فوق العاده به ادامه ملب مراجعه نمایید!

 


یوسف فرزوقی بازدید : 67 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Smart RAM Booster Pro یک بهینه ساز زیبا برای دستگاه های اندرویدی است که می توانید با یک کلیک رم گوشی خود را بهینه سازی کنید. این برنامه می تواند با متوقف کردن برنامه های در حال اجرا ، میزان لگ در بعضی از بازی ها و برنامه ها را کاهش دهد.

یک برنامه فوق العاده برای افزایش سرعت در گوشی اندرویدی شما 
اگر در اجرای بازی های گرافیک بالا دچار Force Close یا هنگ گوشی می شوید ، این برنامه ممکن است چاره کارتان باشد!

یوسف فرزوقی بازدید : 62 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

فایل های cache ، فایل هایی اضافی هستند که در هنگام کار کردن با نرم افزار های مختلف ایجاد می شوند و موجب پر شدن حافظه و کند شدن گوشی می شوند. شما با استفاده از برنامه ۱Tap Cleaner Pro-cache/his/def به آسانی این فایل ها را از روی گوشی خود پاک کنید.

دیگر قابلیت ها:

- امکان تنظیم زمان برای پاک کردن خودکار cache

- امکان پاک کردن تاریخچه برنامه های مختلف مانند مرورگرها

- امکان نمایش برنامه در مارکت

 

یوسف فرزوقی بازدید : 89 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده Battery HD میزان باطری گوشی اندرویدی شما را بصورت HD نمایش میدهد! این برنامه یکی از بهترین ها در زمینه ی خود میباشد! همچنین میزان کارکرد باطری برای برنامه های مختلف را به شما نمایش میدهد به عنوان مثال شما میخواهید از wifi استفاده کنید این برنامه میزان کارکرد wifi را به شما نمایش میدهد! برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 70 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Mobile Alarm System یک برنامه کامل برای امنیت گوشی شما می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید از گوشی اندروید خود محافظت نمایید. با فعال کردن این برنامه اگر کسی به گوشی شما دست بزند یا تکان دهد برنامه فعال شده و دزدگیر ان به صدا در می اید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 58 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

AndroZip یک برنامه فوق العاده می باشد که نسخه جدید ان به تازگی برای اندروید منتشر شده است! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل های گوشی خود را به خوبی مدیریت نمایید! همچنین این برنامه از فرمت های RAR,TAR,BZIP2,ZIP و … پشتیبانی کامل به عمل می اورد! همچنین این برنامه امکان رمز گذاری بر روی فایل های zip و rar را دارا می باشد و موتوانید فایل ها را فشرده نمایید! برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 62 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

 مطمئنا استفاده از فلش دوربین گوشی به عنوان چراغ قوه در بسیاری از مواقع می تواند بسیار مفید باشد. Flashlight LED Genius  نرم افزاریست که چنین امکانی را برای شما فراهم می کند. از قابلیت های جالب این  برنامه این است که می توان برنامه را به گونه تنظیم کرد که هنگام قفل بودن صفحه  با تکان دادن گوشی ، فلش روشن می شود. همچنین این برنامه دارای یک ویجت برای دسترسی آسانتر نیز هست.

یوسف فرزوقی بازدید : 37 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

برنامه go sms می تواند بهترین انتخاب برای جایگزینی صفحه پیام های گوشی می باشد . شما می توانید تم های مختلف را بر روی این برنامه نصب کنید . شما می توانید تنظیمات مورد علاقتان را نیز روی این نرم افزار پیاده کنید . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

یوسف فرزوقی بازدید : 19 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Updated*

نرم افزار App Folder Pro قابلیت ایجاد فولدر در صفحه اول گوشی را به شما میدهد. شما با نصب این نرم افزار میتوانید فولدر هایی مانند فولدر های گوشی ای فون ساخته و نرم افزار های خود را درون آنها دسته بندی کنید. این نرم افزار قابلیت تغییر رنگ قسمت های مختلف گوشی را دارا می باشد.

یوسف فرزوقی بازدید : 29 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Updated*

با استفاده از برنامه AutoKiller Memory میتوانید سرعت گوشی اندرویدی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید و مصرف باطری را در گوشی خود بهینه کنید که این امر موجب افزایش عمر باطری می گردد! لازم است بدانید که این برنامه برنده جایزه tweaker minfree شده است ! از ویزگی های دیگر ان به سازگاری با اندروید ۴ میتوان اشاره نمود.

یوسف فرزوقی بازدید : 30 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

GreenPower یک برنامه ی فوق العاده برای صرفه جویی در مصرف باتری گوشی یا تبلت اندرویدی شما میباشد! با استفاده از این برنامه شاهد تغییرات چشمگیری در مصرف باتری گوشی یا تبلت خود خواهید شد! یکی از دلایلی که این برنامه را نسبت به سایر برنامه های مشابه برتر میسازد این است که برنامه نیاز به تنظیمات دستی ندارد و تمام عملیات را خودکار انجام میدهد! برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 


یوسف فرزوقی بازدید : 27 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Updated*

 با Folder Organizer به گوشی خود نظم ببخشید. شما با استفاده از این برنامه می توانید تمامی نرم افزار ها ، کانتکت ها ، بوکمارک ها و … بر روی صفحه اصلی گوشی خود به شکل های مختلف  دسته بندی و پوشه بندی کنید. امکان ایجاد ویجت و پوشه در ابعاد مختلف وجود دارد.

یوسف فرزوقی بازدید : 19 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Splashtop GamePad یک برنامه ی فوق العاده میباشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه قادر هستید بازی های pc را بر روی اندروید خود تجربه نمایید! هم اکنون این برنامه با بازی های Skyrim, Civilization 5, Wow, Diablo, Portal, PES2012 سازگاری کامل دارد! برای توضیحات بیشتر از این برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

 


یوسف فرزوقی بازدید : 59 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

با عرض پوزش لینک دانلود تصحیح شد.

کسانی که با گوشی های اندروید کار می کنند همیشه این مشکل رو داشته اند که موقع پخش موسیقی و گوش دادن آهنگ ، برای تعویض آهنگ و رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید حتما قفل گوشی را باز می کردند و سپس با زدن دکمه روی صفحه موزیک پلیر آن را عوض کنند! اما امروز با یه نرم افزار فوق العاده برای راحتی شما عزیزان در خدمتتون هستیم! Sensor Music player دیگر این مشکل را به کلی برای شما برطرف کرده ، به طوری که شما می توانید از ۴ راه مختلف آهنگ را تعویض کنید!

۱٫ تکان دادن دست خود از روی سنسور خاموش شدن صفحه گوشی!
۲٫ گذاشتن گوشی در جیب و یا کتاب یا هر جای دیگر و زدن ضربه ملایم به گوشی!
۳٫ گذاشتن گوشی روی زمین و یا میز و سطح صاف و لرزاندن گوشی با زدن ضربه به اطراف گوشی!
۴٫ لرزاندن گوشی! 
جالب اینجاست که در ۳ روش اول اصلا لازم نیست گوشی را لمس کنید!
اگر اهل موسیقی هستید جای این نرم افزار فوق العاده سودمند و کم حجم در گوشیتان خالیست!

 

یوسف فرزوقی بازدید : 31 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Updated*

Lucky Patcher یک برنامه بسیار ساده و کاربردی در زمینه برنامه ها و بازی هایی میباشد که به صورت کامل کرک نشده اند و برای اجرا نیاز به وصل شدن به مارکت دارند! اکنون نسخه جدید این برنامه که قادر به حذف تمام لایسنس ها میباشد برای شما عزیزان قرار داده ایم که با اندروید ۴ سازگاری کامل دارد!

یوسف فرزوقی بازدید : 30 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

با برنامه DroidVox – Voice Changer ساعتها سرگرم شوید. شما استفاده از این برنامه می توانید تغییرات جالبی بر روی صداهای ضبط شده بدهید و در نهایت آن را به اشتراک بگذارید. برنامه داری بیش از ۲۴ سبک تغییر صدا می باشد.


یوسف فرزوقی بازدید : 52 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

 Updated*

RecForge Pro – Audio Recorder یک برنامه قدرتمنمد برای ضبط صدا در فرمت ها و کیفیت های متفاوت می باشد که دارای امکانات بسیار گسترده ای است.

قابلیت ها:

- پشتیبانی از فرمت های wav، mp3 و ogg

- صدای مونو و یا استریو

- امکان تبدیل فرمت های مختلف به هم

- داشتن ویجت های مختلف برای دسترسی سریع

- دارای پوسته های گوناگون

در نسخه جدید :ترجمه چند زبان دیگر + بالا رفتن سرعت نرم افزار + توقف ضبط هنگام تماس تلفنی و …

یوسف فرزوقی بازدید : 37 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Vaulty Stocks یک برنامه ی فوق العاده در زمینه ی مخفی کردن فیلم ها تصاویر در وسیله ی اندروید شما می باشد! این برنامه قادر است فیلم ها و تصاویر شما را طوری مخفی کند که هیچکس جز خودتان قادر به دیدن ان ها نباشید! از ویزگی های برنامه می توان به قابلیت مخفی کردن از گالری و فایل منیجر و رمزگذاری اشاره نمود! برای دانلود این برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 56 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Smart Volume Control یک برنامه ی فوق العاده قدرتمند برای کنترل صدا در اندروید شما به شمار می رود! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود بر روی SVC مدیریت کامل و حتی ان را ویرایش نمایید! همچنین این برنامه حالت های مختلفی از قبیل حالت هدفون فیلم و غیره را شامل می شود! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 41 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

ReNotify یک برنامه ی فوق العاده کاربردی میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود یک یاد اور ساده کم حجم و بسیار کار امد در گوشی اندروید خود داشته باشید و کارهای خود را مدیریت نمایید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه ی فوق العاده کار امد به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 41 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

Sleep Diary یک برنامه ی الارم فوق العاده کاربردی می باشد که نسخه ی جدید ان به تازگی برای اندروید منتشر شده است! با استفاده از این برنامه می توانید یک خواب راحت و لذت بخش را تجربه نمایید! امکان تنظیم چند نوع الارم و همچنین نمودار برنامه از ویزگی هایی می باشد که ان را از سایر برنامه های مشابه خود متمایز می سازد! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه یه ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 24 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

PicShop یک برنامه ی کربردی در زمینه ی ویرایشی عکس میباشد. با استفاده از این برنامه میتوانید عکس های خود را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش کنید و افکت های مختلف بر روی آن ها قرار دهید همچنین امکان گذاشتن متن چرخش ۱۸۰ رجه و … از سایر قابلیت های این برنامه ی کاربردی میباشدو هم اکنون میتوانید اخرین نسخه این برنامه را از اندرویدکده دریافت نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 38 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

این نرم افزار مخصوص الکترونیک کاران و تمامی علاقمندان به الکترونیک میباشد! با استفاده از این برنامه جالب میتوانید از تقسیم ولتاژ و قانون اهم و محاسبه ی آپ امپ گرفته تا دیتاشیت پورت های مختلف مثل USB و HDMI ببردازید! این نرم افزار به علاقمندان الکترونیک توصیه میشود.

تغییرات نسخه جدید :

  • completely rewritten main code of the app;
  • possibility to order the lists [vers. Donate/Pro];
  • modified UI (ICS/JB style);
  • support for Android 4.1 (Jelly Bean);
  • layout fix for Android 4.x devices;
  • minor fix;
یوسف فرزوقی بازدید : 24 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Z-ScreenRecorder به راحتی هر چه تمام تر می توانید از صفحه نمایش گوشی خود فیلم برداری کنید. شما از این برنامه می توانید برای تهییه فیلم های آموزشی و یا نمایش کارکرد گوشی خود استفاده کنید.

یوسف فرزوقی بازدید : 260 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه میتوانید گوشی اندرویدی خود را به یک ساعت زیبا و هوشمند تبدیل کنید! امکان تنظیم کردن زنگ هشدار نمایش ساعت به صورت ویجت های بسیار زیبا بر روی صفحه و تایمر از امکانات این برنامه میباشد. هم اکنون میتوانید این برنامه را به صورت رایگان از اندرویدکده دریافت نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 31 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Android Defrag یک برنامه کاربردی برای دفرگمنت کردن گوشی ها و تبلت های تحت اندروید میباشد که به تازگی منتشر شده است! استفاده از این برنامه موجب افزایش سرعت و بهبود کارایی گوشی اندرویدی شما میشود. قابلیت دفرگمنت کردن مموری و حافظه داخلی گوشی از نقاط قوت این برنامه به حساب می اید. هم اکنون این برنامه را میتوانید از اندرویدکده به صورت رایگان دانلود کنید!

یوسف فرزوقی بازدید : 29 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

GPP Remote Control یک برنامه ی فوق العاده عالی و کاربردی میباشد . با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود از طریق گوشی اندروید خود با کامپیوتر شخصی خود ارتباط برقرار کرده و به انجام کارهای خود بپردازید. امکان کپی کردن فایل ها داخل گوشی حذف و ویرایش ان ها و دانلود از اینترنت با استفاده از این برنامه امکان پذیر میباشد.

یوسف فرزوقی بازدید : 26 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Beautiful Quick Setting یک برنامه ی کاربردی است که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید از سریعترین راه تنظیمات گوشی خود را تغییر دهید! همجنین وجود ویجت های فوق العاده زیبا برای تنظیمات از ویزگی های این برنامه میباشد. برای دانلود و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

یوسف فرزوقی بازدید : 29 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه که نسخه جدید ان به تازگی برای اندروید عرضه شده است قادر خواهید بود ارتفاع خود از سطح زمین و یا دریا را تشخیص دهید! همچنین برنامه دارای یک قطب نما و برنامه ای برای تعیین وضع هوا میباشد! هم اکنون این برنامه را میتوانید از اندرویدکده به صورت رایگان دریافت نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 25 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

Android Speed Booster یک برنامه فوق العاده کاربردی برای افزایش سرعت در اندروید میباشد . این برنامه قادر است میزان سخت افزار اشغال شده توسط برنامه های اضافی و … را خالی نماید که موجب سرعت بخشیدن به گوشی یا تبلت میشود. هم چنین برخی برنامه های اضافی که در حال اجرا هستند را میتوان متوقف کرد.

یوسف فرزوقی بازدید : 27 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

Android Task Manager یک برنامه فوق العاده برای مدیریت برنامه ها تنظیمات و .. در گوشی اندرویدی میباشد! با استفاده از این برنامه میتوانید گوشی یا تبلت خود را به راحتی مدیریت کنید. همچنین این برنامه دارای یک ویجت زیبا برای دسترسی سریغ می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر یه ادامه مطلب مراجعه کنید!

یوسف فرزوقی بازدید : 192 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
با استفاده از این نرم افزار میتوانید یکی از بهترین و قدرتمند ترین ماشین حساب های آندروید را در اختیار داشته باشید.از ویژگی های این ماشین حساب میتوان به سرعت عالی ,حل کامل معادلات ریاضی و دیفرانسیل را نام برد. این نرم افزار یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای آندروید مارکت است.
 
 
 
یوسف فرزوقی بازدید : 25 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

 محافظت از فایل ها و اطلاعات شخصی امری بسیار مهم محسوب می شود ، MyBackup Pro  یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای تهیه پشتیبان از تمامی اطلاعات شما بر روی گوشی آندرویدتان می باشد. از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- تهیه Backup از دفترچه تلفن ، تقویم ، SMS ، Bookmark ، تنظیمات گوشی و …

- امکان تهیه Backup از نرم افزار ها و فایل های دیتای آنها ( در گوشی های روت شده )

- امکان زمان بندی برنامه برای تهیه Backup خودکار از اطلاعات

-  ذخیره Backup روی SD Card و یا سرور برنامه

یوسف فرزوقی بازدید : 21 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

Talking Battery Widget نام برنامه ایست که به وسیله ویجتی زیبا شما را از وضعیت باطری گوشیتان مطلع می سازد. از قابلیت های جذاب این برنامه اعلام صوتی آن می باشد.

ویژگی ها:

- دارا بودن انیمیشن های زیبا

- نمایش درصد شارژ ، ولتاژ و دمای باطری

- بررسی وضعیت سلامت باطری

- و….

یوسف فرزوقی بازدید : 22 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Around Sound میتوانید در حالی که به موزیک مورد علاقه ی خود گوش میدهید از صدای محیط اطراف خود با خبر شوید! این نسخه از برنامه دارای حالت خیابان یا street mode میباشد که به شما اجازه میدهد به موزیک خود گوش بدهید و صدا هایی با فرکانس بالا را در عین حال برای شما بخش میکند و باعث میشود که همیشه به اهنگ مورد علاقه ی خود بدون وقفه گوش دهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 39 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

No Root Screenshot یک برنامه کاربردی و مناسب برای گرفتن اسکرین شات (عکس) از محیط گوشی یا تبلت اندرویدی شما به حساب می اید. با استفاده از این برنامه میتوانید از محیط بازی ها برنامه ها و سیستم عامل خود عکس هایی با کیفیت بگیرید! یکی از مزایای این برنامه این است که نیازی به روت کردن گوشی ندارد!

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 2,297
  • بازدید کلی : 18,692
  • کدهای اختصاصی
    نرم افزار

    [Menu_Title]


    [Menu_Code]

    تماس با ما


    [Contact_Form]

    عضویت در سایت


    [Register_Form]

    آخرین ارسال های انجمن


    عنوان پاسخ بازدید توسط
    [Forum_Post_Count_Answer] [Forum_Post_Hit] [Forum_Post_Last_Author]

    [Post_Title]

    نظرت در مورد این مطالب چیه؟

    1. [Comment_Gavator]
      [Comment_Author]
      [Comment_Content]

    [Comment_Form] [Comment_Page]

    [Menu_Title]


    [Menu_Code]