loading...
اندروید کده
یوسف فرزوقی بازدید : 63 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

امروزه همه با مسنجرهای مختلف اندرویدی آشنا هستند و بیشتر طرفداران برنامه های اندروید یکی از این مسنجرها را در تلفن همراه خود دارند، ولی امروز یکی از پرطرفدارترین وکامل ترین مسنجرهای اندروید را برای شما قرار دادیم تا شما هم به جمع طرفداران این برنامه بسیار مفید بپیوندید. با استفاده از این مسنجر عالی می توانید به راحتی در محیطی بسیار امن با دوستان و آشنایان خود به چت کردن بپردازید و از دیگر قابلیت ها همچون ایجاد گروه، ارسال عکس، ویدئو و دیگر فایل ها، شکلک ها و استیکرهای بسیار جذاب نیز بهره ببرید.

ویژگی های این برنامه:

- بخش favorite برای قرار دادن مخاطبین خاص در لیست علاقه مندی

- پشتیبانی از استاتوس برای قرار دادن متن دلخواه خود بر روی آیدی

- امکان ایجاد چت های گروهی با تعداد بی نهایت کاربران و مخاطب

- شامل تعدادی زیادی از استیکرهای واقعا زیبا و شگفت انگیز با امکان دانلود

- ارسال پیام برای دوستان آفلاین و رسیدن به محض آنلاین شدن کاربر

- امکان ضمیمه کردن فایل های سنگین تا ۱۰۰ مگابایت به پیام های خود

به اشتراک گذاری آسان عکس، ویدئو، مخاطبین، پیام ها، مکان و غیره

- رمزگذاری ۱۲۸ بیتی برای پیام های ارسالی و دریافتی برای افزایش امنیت

- پشتیبانی از MOVE TO SD CARD برای نصب برنامه برروی مموری کارت

یوسف فرزوقی بازدید : 22 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

GrooVe IP یک برنامه فوق العاده می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود به راحتی با دوستان خود به مکالمه رایگان بپردازید و از امکانات آن بهره مند شوید. این برنامه با استفاده از سرویس Google Voice به شما امکان می دهد از طریق اینترنت با دوستان خود به صورت نامحدود و با کیفیت بالا به مکالمه بپردازید بدوت اینکه هیچ هزینه ای پرداخت نمایید! از ویژگی های دیگر برنامه می توان به وجود شماره گیر و دفترچه تلفن اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 34 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه ooVoo کار شما را برای تماس صوتی، تصویری و همچنین پیام متنی راحت تر می کند و باعث می گردد تا با دوستان خود به صورت رایگان در ارتباط باشید. این برنامه یکی از با کیفیت ترین برنامه ها برای تماس تصویری است. بیش از ۸۰ میلیون نفر از این برنامه استفاده می کنند. همچنین این برنامه با wifi ، ۳G و ۴G سازگاری داشته و کار می کند.

ویژگی های کلیدی:

امکان قراردادن پیام ویدئویی در پروفایل خود

دارای فاب ۵ برای قراردادن بهترین دوستان خود

دارای فیلترهای خلاق در تماس تصویری

امکان مرور تاریخچه پیام ها و تماس ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 21 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

آیا شما هم از آن دسته افرادی می باشید که مرتبا گوشی اندروید خود را در خانه و یا محل کار گم می کنید و نمی توانید آن را پیدا کنید؟ اگر این چنین است به هیچ وجه برنامه Whistle Android Finder را از دست ندهید. در چنین مواقعی شاید بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این باشد که با گوشی خود تماس بگیرید اما این کار وقت زیادی می برد. با فعال کردن این برنامه هنگامی که شما صوت بزنید گوشی شما به صدا در می آید! توجه کنید که میتوانید میزان حساسیت را به دلخواه خود تنظیم نمایید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید برنامه:

- پشتیبانی از اندروید ۵٫۰

- ذخیره بیشتر باتری

- اضافه شدن ۲ صدای جدید

- حساسیت بیشتر برنامه

- برطرف شدن مشکلات و بهبود کارایی برنامه

یوسف فرزوقی بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

بسیاری از دوستداران اندروید تمایل دارند که همیشه و در همه مکان ها با دوستان خود در ارتباط بوده و به جاری آنکه با اس ام اس با دوستان خود در ارتباط باشند به صورت رایگان و اینترنتی به دوستان خود پیغام دهند. مسنجر و پیام رسان رایگان kik messenger یک برنامه فوق العاده و بسیار ساده در عین حال کارآمد و مفید می باشد که به وسیله آن می توانید به صورتنامحدود به دوستان خود پیام داده و حتی برای آن ها عکس و ویدئو و آهنگ بفرستید. از ویژگی های دیگر آن سرگرمیداشتن برنامه است که می توانید به وسلیه نقاشی داخل برنامه نقاشی های زیبا طراحی کنید و برای دوستان خود بفرستید.

ویژگی های برنامه:

نمایش ارسال، دریافت و خواند پیغام توسط کاربر (این قابلیت بسیار مفید است که بدانید پیغام به دست شخص رسیده خوانده است یا خیر)

امکان ارسال فیلم ها، تصاویر و آهنگ ها برای دوستان خود

امکان اضافه کرن دوستان با جست و جو آن ها

اضافه کردن خودکاردوستان شما

امکان ارسال پیغام به صورت نامحدود و رایگان

بسیار مفید و کم حجم

یوسف فرزوقی بازدید : 14 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

مرورگر پرسرعت مرکوری به عنوان یکی از محبوب ترین مرورگرها برای وبگردی و انجام امور اینترنتی در سیستم عامل آی او اس مطرح است. در حال حاضر مرکوری برای اندروید با سرعت و قابلیت های شگفت انگیزی ارائه شده است که می تواند با استفاده کم حجم دیتا بهترین امکانات را فراهم کند. برنامه از لحاظ امنیتی فوق العاده قدرتمند و کاربردی است و می تواند اطلاعات شما را از دست هکران و افراد غیر مجاز دور نگه دارد و در صورت لزوم می توانید کوکی های موجود را از بین ببرید. در ضمن می توانید برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که تبلیغات مزاحم را بلاک کند.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- ارائه پلاگین های مختلف مانند ترجمه و فضای ابری

- ۱۲ موتور جستجو قدرتمند

- قابلیت حفظ حریم خصوصی و پاک کردن کوکی ها

- کنترل حرکات آسان

- امکان ذخیره سازی و حفظ رمزهای عبور

یوسف فرزوقی بازدید : 41 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

LINE whoscall- Caller ID&Block بهترین برنامه موجود برای ایجاد بلاک لیست یا مسدود کردن پیام های دریافتی مورد نظر است. پایگاه داده های جهانی برنامه بستری را فراهم کرده است که می توان بیش از ۶۰۰ میلیون شماره را بلاک کرد. جالب است که بدانید روزانه بیش از ۵۰۰ تماس مخرب گرفته می شود و می توان گفت برنامه معرفی شده ضروری است. توجه داشته باشید که برنامه در فروشگاه گوگل ۸ کشور به عنوان بهترین برنامه ها مطرح است. توجه داشته باشید که برای عملکرد بهتر برنامه باید همیشه به اینترنت با سرعت مناسب دسترسی داشته باشید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- شناسایی از طریق ای دی

- جستجوی سریع شماره ها و بانک اطلاعاتی جامعه

- امکان بلوک تماس های ناخواسته

یوسف فرزوقی بازدید : 29 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه WhatPrivate برای مخفی ساختن واتس آپ اندروید شما می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود خود را از دیگر کاربران برنامه مخفی کنید و در عین حال به فعالیت خود ادامه دهید و از برنامه استفاده کنید. با استفاده از این برنامه حضور شما و انلاین بودن شما در برنامه مشخص نمی گردد و دوستان شما فکر می کنن در برنامه حضور ندارید. در عین حال می توانید با افرادی که می خواهید چت کنید و بقیه شما را نبینند. توجه کنید این برنامه آخرین حضور شما در برنامه را نیز می تواند از دیگران پنهان کند. اگر امنیت این برنامه محبوب برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست ندهید.

ویژگی ها:

دارای دکمه فعال کردن سریع برنامه

۱۵ ثانیه زمان شروع کامل سرویس و استفاده از برنامه

امکان غیرفعال کردن سرویس با تنها یک کلیک

یوسف فرزوقی بازدید : 17 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

مسنجر قدرتمند و رایگان نمیباز Nimbuzz Messenger به راحتی این امکان را به شما خواهد داد تا با دوستان خود به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید، می توانید به آنها پیام داده و یا تماس برقرار نمایید. فقط کافیست که به اینترنت متصل شده و دیگر می توانید از امکانات برنامه استفاده کنید. از ویژگی های دیگر این برنامه چت گروهی و اتاق های چت می باشد که با جست و جو می توان اتاق های چت مختلف را پیدا کرد. همچنین می توانید فایل ها، عکس ها، ویدئو ها و هر چه را که می خواهید اشتراک گذاری کنید و برای دوستان خود بفرستید.

ویژگی های مسنجر:

امکان ارسال پیامک نامحدود

امکان برقراری تماس رایگان با کیفیت صدای HD

دارای اتاق های چت

امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها و آهنگ ها

امکان اتصال به شبکه های اجتماعی

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Meld یا همان نرم افزار پاورقی یک برنامه قدرتمند ویژه آن هایی است که می خواهند تصاویر مختلف در گوشی یا تبلت اندرویدی خود داشته باشند. برنامه بسیار سرگرم کننده و کاربردی است و می توانید تصاویر مد نظر خود را با تمامی مردمان جهان در هر جا و مکان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تصاویر خود را به صورت لایه باز منتشر کنید و از افراد کمک بخواهید، این ویژگی می تواند گزینه خوبی برای جذب ایده های جدید باشد. می توانید میزان دسترسی به تصاویر را تعیین کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- رابط کاربری فوق العاده زیبا

- قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی

- قابلیت تنظیم موقعیت

یوسف فرزوقی بازدید : 33 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Hangouts نام مسنجر جدید گوگل است که کاملا رایگان و بدون محدودیت می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد به صورت کاملا رایگان و از طریق گوشی اندروید خود با دوستان خود به گفتگو بپردازید. امکان به اشتراک گذاری عکس، برقراری تماس های ویدئویی رایگان و برقراری ارتباط با دوستان خود در اندروید، اپل و کامپیوتر از ویژگی های این برنامه فوق العاده می باشد. برای استفاده از این برنامه نیاز است تا آخرین نسخه گوگل پلی را بر روی دستگاه اندروید خود نصب نمایید. برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 34 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

CaroO Pro یک برنامه فوق العاده برای افزایش امنیت در هنگام رانندگی می باشد. این برنامه می تواند همانند یک جعبه سیاه درون ماشین عمل نماید! با نصب این برنامه بر روی گوشی اندروید خود و اتصال آن به Gps در هنگام رانندگی علاوه بر نمایش سرعت این برنامه به صورت خودکار از رانندگی شما فیلم برداری می کند. حال در هنگام تصادف می توانید از این تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط برنامه استفاده نمایید.

برخی از ویژگی های برنامه:

- امکان فیلم برداری فول اچ دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰)

- ذخیره اطلاعات بر روی کارت حافظه (در صورت وجود)

- اتصال سریع به ماهواره از طریق GPS

- قابلیت محاسبه مصرف سوخت

- قابلیت گزارش به اورژانس

یوسف فرزوقی بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (2)

شما هم اکنون می توانید با استفاده از نرم افزار TelexApp بهترین لحظات خود را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید آن هم از طریق متن و تصویر. به هر کجای جهان پیام بفرستید یا دریافت کنید آن هم با کمترین هزینه ممکن، البته برای استفاده از این نرم افزار باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و ترجیحا از بستر های wifi و یا ۳G استفاده کنید. شما می توانید به صورت همزمان با ۱ تا ۱۵ نفر از دوستان خود به صورت همزمان چت کنید و اقدام به تبادل پیام کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- مکان برقرای تماس صوتی به صورت رایگان

- سرعت بالا در انتقال پیام

- پشتیبانی از کیفیت صدای اچ دی

- امکان به اشتراک گذاری عکس و فایل های چند رسانه ای

یوسف فرزوقی بازدید : 18 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (1)

PixelPhone راهکاری آسان و باور نکردنی برای مدیریت مخاطبین و دفترچه تلفن گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. که با استفاده از آن می توانید محیط مخاطبین گوشی خود را شخصی و زیبا سازی کنید و سرعت کار کردن با این بخش را افزایش دهید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- امکان ساماندهی سریع مخاطبین مورد علاقه

- نوار پیمایش ساده و شکیل

- وجود اندازه های مختلف از ایکون ها

- امکان ایجاد گروه های مورد علاقه برای بخش های پیامک و تماس و چت

- پشتیبانی از کلیپ بورد

- افزایش سرعت شماره گیری

- امکان برنامه لیست مخاطبین

یوسف فرزوقی بازدید : 25 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Sharpee شبکه اجتماعی است که ویژه علاقه مندان به هنر عکاسی، گرافیک و … طراحی شده است و معروف ترین عکاسان جهان در این شبکه فعالیت می کنند و حال می توانید با نصب نرم افزار Sharpee – Behance powered در گوشی یا تبلت اندرویدی خود به  گرافیک، عکاسی، هنر کلاسیک، معماری، نام تجاری، مد، طراحی تعامل، گرافیک حرکت، طراحی وب، تصویر، انیمیشن، هنرهای زیبا، طراحی مبلمان و … دسترسی داشته باشید، یا این که آثار هنری خود را با سایرین به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- قابلیت جستجو در مطالب

- امکان دانلود تصاویر

- امکان آپلود فایل

- قابلیت به اشتراک گذاری مطالب با دوستان

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 541 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Yahoo messenger یکی از کاملترین نرم افزارهای چت میباشد که برای اندروید منتشر شده است، تمامی امکانات موجود در یاهو مسنجر در این برنامه قرار گرفته که از جمله آنها میتوان به مشاهده پیام ها به صورت آفلاین، وجود تمامی شکلک های یاهو، ارتباط صوتی وتصویری، امکان چک کردن ایمیل، بازی های مخصوص یاهو و … اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

یوسف فرزوقی بازدید : 19 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Pushbullet نرم افزاری مفید در زمینه به اشتراک گذاری اطلاعیه ها از قبیل پیامک ها، ایمیل ها، تماس ها و … از تلفن همراه یا تبلت اندرویدی به رایانه است. این برنامه تمامی اطلاعات را با استفاده از انواع بسترها ارتباطی به گوشی منتقل می کند. برای مثال گوشی خود را در خانه گذاشته اید و فراموش کرده اید با خود به محل کار ببرید، برنامه می تواند شما را از تماس و پیامک ها دریافتی مطلع سازد تا دیگر زمان و فرصت ها را از دست ندهید. رابط کاربری برنامه بسیار ساده و وران طراحی شده است و می توانید فقط با یک کلیک اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- قابلیت ارسال به سرویس های ابری

- ارائه ساده ترین روش به اشتراک گذاری

- امکان ارسال لینک، تصویر، فایل

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 35 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار Chrome Remote Desktop برنامه رسمی گوگل برای مدیریت رایانه از راه دور به وسیله ی گوشی یا تبلت اندرویدی است. شما می توانید به وسیله ی این برنامه با ضریب ایمنی بالا و مطمئن رایانه خود را از طریق گوشی و یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید کنترل کنید. این اولین نسخه از این نرم افزار است که می توانید به صورت رایگان از اندرویدکده دانلود کنید. برای اتصال می توانید از بستر اینترنت یا شبکه ی بی سیم استفاده کنید و با آی پی آدرس به رایانه متصل شوید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه فوق العاده را از دست ندهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 16 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

TouchPal Contacts برنامه ای برای مدیریت مخاطبین و تماس های شما می باشد. اگر از ظاهر برنامه اصلی مخاطبین و تماس گوشی خود خسته شده اید و تکراری شده است این برنامه می تواند جایگزین مناسبی باشد. از ویژگی های مهم آن دارا بودن تم های بسیار زیبا و متعدد می باشد که هیچ وقت شمارا خسته نمی کند.

ویژگی ها:

امکان پیدا کردن سریع افراد با استفاده از کشیدن حرف مورد نظر

امکان بلاک کردن تماس ها

نمایش مخاطبین تلفن شما

شماره گیری مستقیم

مدیریت و ویرایش حرفه ای مخاطبان

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

یوسف فرزوقی بازدید : 39 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه Tango Messenger به شما این امکان را می دهد تا با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید، همچنین می توانید دوستان جدید پیدا کنید. این برنامه تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون بار دریافت شده است. فقط کافی است تا به اینترنت متصل شوید، سپس از تمامی امکانات این مسنجر قدرتمند از جمله: ارسال پیامک متنی، تماس صوتی و تصویری و بازی کردن استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

جست و جو کردن خودکار دوستان شما

امکان مشاهده کسانی که در نزدیکی شما هستند

امکان چت گروهی ۵۰ نفره

دارای بازی های سرگرم کننده زیبا

دارای شکلک های انیمیشنی بسیار زیبا

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

امکان اشتراک گذاری عکس ها

یوسف فرزوقی بازدید : 17 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Easy Voice Recorder یک برنامه ساده در عین حال بسیار کاربردی می باشد که به شما امکان می دهد به آسانی به ضبط مکالمات و صدا بپردازید. با استفاده از این برنامه می توانید قرارهای ملاقات کاری، جزوه ها، یادداشت ها و یا هر اتفاق مهم دیگری را به آسانی و بدون هیچگونه محدودیت ضبط کنید.

ویژگی های اصلی

- قابلیت ضبط با کیفیت بسیار بالای PCM و AAC و یا AMR برای کاهش حجم

- قابلیت به اشتراک گذاری سریع و آسان صداهای ضبط شده و پخش در Pc

- قابلیت ضبط صدا به آسانی هرچه تمام فقط از طریق ویجت اختصاصی برنامه

سایر ویژگی های برنامه

- ضبط صدا به صورت استریو

- ضبط با میکروفون بلوتوث

- افزایش حجم ورودی صدا

- پرش قسمت های خاموش

- مدیریت فایل های ضبط شده

اگر به دنبال یک برنامه قدرتمند برای ضبط صدا هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

یوسف فرزوقی بازدید : 24 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Remote Phone Call یک نرم افزار مناسب برای مدیریت تماس ها و پیامک های گوشی اندرویدی در رایانه است، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور تماس های دریافتی و پیامک های خوانده نشده را مشاهده کنید. در ضمن شما برای انجام کنترل تماس های دریافتی و پیامک ها باید با استفاده از بستر wifi یا بلوتوث به رایانه متصل شوید. در ضمن شما می توانید با استفاده از بلوتوث یا هدست به تماس های دریافتی پاسخ دهید بدون آنکه از تلفن همراه خود استفاده کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- امکان اسخ به تماس های دریافتی

- وجود کلید های فوری برای پاسخگویی و قطع تماس

- امکان خواندن و نوشتن پیامک ها

یوسف فرزوقی بازدید : 559 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

 Ninja SMS یک برنامه محبوب برای مدیریت حرفه ای و جالب بر روی پیامک ها است، این نرم افزار یکی از ۵۰ نرم افزار منتخب مجله معتبر تایمز بوده و می تواند محیط پیامکی گوشی شما را دگرگون کند، علاوه بر متحول ساختن محیط گوشی می تواند ابزار و شرایط مناسبی را برای شما فراهم کند، برای مثال دیگر نیاز نیست در هنگام دیدن فیلم یا بازی کردن در صورتی که پیامک دریافت کردید خارج شوید، می توانید در محیط فیلم یا بازی پیامک ها رابخوانید و در صورت لزوم به راحتی به آن ها پاسخ دهید. در ضمن می توانید محیط نرم افزار راشخصی سازی کنید یعنی تم و پس زمینه برنامه را تغییر دهید. 

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- پشتیبانی از mms

- وجود محیط hd

- پشتیبانی از شکلک

- امکان رمز گذاری بر روی پیام ها

یوسف فرزوقی بازدید : 31 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

اگر از رایانه خود دور هستید و قصد انجام امور مختلف را دارید، می توانید نرم افزار GPP Remote Viewer را بر روی گوشی یا تبلت اندروید خود نصب کنید. با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید فعالیت های رایانه خود را توسط گوشی همراه کنترل کنید. شما می توانید از راه دور فایل ها را جا به جا، کپی و حذف کنید. درضمن برای کنترل پلیر رایانه این برنامه گزینه مناسبی است.

ویزگی های اصلی نرم افزار:

- مصرف کم باتری

- کنترل کامل از راه دور

- راه اندازی آسان

یوسف فرزوقی بازدید : 27 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Unified Remote Full می توانید به راحتی به وسیله ی گوشی یا تبلت اندرویدی به رایانه تان متصل شوید و تمام اجزای آن را مدیریت کنید. شما می توانید با استفاده از روش های گوناگون به رایانه متصل شوید برای مثال: می توانید از بستر وای فای یا بلوتوث یا اینترنت استفاده کنید. بهترین روش استفاده از وای فای است زیرا سرعت عملکرد ان بسیار بالا است. در ضمن با استفاده از نرم افزار معرفی شده گوشی شما به یک ماوس یا یک کیبورد تبدیل می شود و شما می توانید با استفاده از این دو وسیله تمام کارهای خود را انجام دهید. 

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- کنترل به صورت سفارشی

- محافظت از رمز عبور سرور

- رمز گذاری ۲۵۶ بیتی

- تشخیص خودکار سرور

یوسف فرزوقی بازدید : 48 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

بدون شک تمامی کاربران عزیز از برنامه ویچت استفاده  کرده و با آن آشنا هستند.  پس از بسته شدن این برنامه تمامی دوستداران آن به دنبال برنامه ای شبیه به آن می گردند تا بتوانند با دوستان خود در ارتباط باشند. اکنون اندرویدکده برنامه ای را به شما معرفی می کند که کاملا شبیه به ویچت بوده و امکان قرار دادن Moment در آن می باشد.

ویژگی ها:

امکان ارسال پیغام صوتی با کیفیت بسیار بالا

امکان ارسال پیام متنی به دوستان به صورت نامحدود

امکان چت از طریق وب با گوشی (ویژگی جدید و خاص برنامه)

امکان چت گروهی با اعضای نامحدود

دارای شکلک های بسیار زیبا وجدید

بدون تبلیغات

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 36 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

با fring Free Calls, Video & Text  به صورت رایگان پیغام بفرستید، تماس صوتی و تصویری برقرار کنید، تماس های گروهی با دوستان داشته باشید و …این برنامه یکی از بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و تصویری گروهی می باشد. با دوستان و همکاران خود در هر مکانی که هستید جلسه بگذارید.

ویژگی ها:

پیداکردن دوستان شما به صورت خودکار

امکان چت گروهی با ۴ نفر به صورت هم زمان

امکان ارسال پیام به صورت رایگان

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با افراد در سراسر جهان

یوسف فرزوقی بازدید : 24 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

CallWeaver بهترین نرم افزار موجود برای مدیریت تماس های دریافتی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت سفارشی تماس های مورد نظر خود را فیلتر کنید. برای مثال می توانید در روز جمعه بر روی قسمت همکاران دفترچه تلفن گوشی خود فیلتر قرار دهید تا در آن روز شماره های مورد نظر شما قادر به تماس با شما نباشند. در ساعات خاص شبانه روز می توانید بر روی شماره هایی که در گوشی شما ذخیره نیستند محدودیت قرار دهید.

این برنامه می تشواند خواسته های شما را برآورده سازد:

- هیچگاه یک تماس مهم و اضطراری را از دست ندهید

- وجود ۳ حالت از پیش تعیین شده

- قابلیت مدیریت MMS و SMS ها

- استفاده کم از پردازنده و رم

- قابلیت ایجاد لیست سیاه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 20 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

Skype از مشهورترین سرویس های تماس تصویری است که به شما امکان می دهد تا با استفاده از اینترنت با کسی که از سرویس اسکایپ استفاده می کند تماس تصویری داشته باشید. این سرویس بر روی رایانه ، آیفون و سایر مدل ها قابل استفاده است.همچنین مایکروسافت درنسخه جدید قابلیت استفاده نرم افزار را به حالت لنداسکیپ می دهد وشما میتوانید در تبلت خود بهترین تصویر را داشته باشید و همانگونه که مایکروسافت خبر ادغام لایو مسنجر خود و اسکایپ را داده است و سرویس لایو مسنجر خود را از دور خارج کرده است در نسخه جدید امکان ورود با اکانت مایکروسافت را نیز به کاربران می دهد برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

یوسف فرزوقی بازدید : 23 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

با برنامه tinyCam Monitor شما میتوانید با دستگاه اندرویدی خود از طریق شبکه بیسیم (wifi) دوربین های اطراف خود را پیدا کنید و تصاویر انها را به صورت یک فیلم زنده تماشا کنید! در این برنامه شما میتوانید چند دوربین را در یک صفحه جدا کنید و آنها را تماشا کنید. این برنامه قابلیت دریافت صدا را نیز دارد و شما میتوانید علاوه بر تماشای زنده تصاویر، صدای آن منطقه را هم بشنوید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 21 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

این چت روم دارای امکاناتی همچون بهترین چت روم های جهان مانند وی چت می باشد. اگر تمایل به داشتن یک چت روم همه فن حریف دارید این نرم افزار را به هیچ عنوان از دست ندهید.

از جمله ویژگی های این چت روم:

سرعت باورنکردنی برای ارسال پیام، صدا، عکس و سایر فایل ها
مشاهده موقعیت مکانی خود و دوستان بر روی نقشه
امکان ایجاد چت روم های گروهی (بیش از ۵۰ عضو) 
امکان فرستادن دعوت نامه از طریق سیمکارت 
ساخته شده توسط هموطنان عزیزمان (زبان فارسی)

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 30 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

انتقال فایل ها از طریق صدا

Chirp یک برنامه جادویی برای انتقال فایل ها با استفاده از صدا است. این برنامه می تواند به راحتی و فقط توسط صدا اطلاعات را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل نماید. می توانید عکس ها، متن ها و فایل های متفرقه را فقط و فقط توسط صدا به یک گوشی دیگر منتقل نمایید. نحوه کار این برنامه به این گونه است که فایل مورد نظر را انتخاب کرده حال اگر این برنامه در گوشی دیگری نصب و فعال شود از طریق صدای جیک جیک که توسط بلندگو پخش می شود فایل به آن گوشی انتقال پیدا می کند. کار با این برنامه بسیار ساده و جذاب می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 26 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

با برنامه mypeople Messenger به صورت کاملا رایگان پیامک بزنید، تماس صوتی برقرار کنید و یا با دوستان خود تماس تصویری داشته باشید. توجه داشته باشید علاوه بر رایگان بودن به صورت نامحدود نیز می باشد و به راحتی می توانید همیشه و در همه جا از آن استفاده کنید. همچنین امکان برقراری تماس ویدئویی HD با استفاده از وای فای وجود دارد. این مسنجر تاکنون ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است!

ویژگی های کلیدی:

بیش از ۴۵۰ شکل بسیار زیبا

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا

اشتراک گذاری فیلم ها و عکس ها با حجم بالا

امکان سفارشی سازی برنامه با تم های متنوع و زیبا

پشتیبانی از زبان های بین المللی از جمله فارسی (طبق نوشته گوگل پلی)

برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 16 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Yahoo Mail می توانید به راحتی ایمیل های خود را چک کرده و برای دوستان و آشنایان خود ایمیل بفرستید. این برنامه تمامی قابلیت های ایمیل یاهو را دارا می باشد و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به مرورگر و با راحتی هرچه بیشتر ایمیل خود را چک کنید، همچنین دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد. از ویژگی های برنامه می توان به دسترسی به صندوق پیام ها، امکان ارسال ایمیل جدید، امکان انتخاب چند ایمیل برای انجام کارهای دسته جمعی، امکان دسترسی به چندین ایمیل یاهو در یک مکان و امکان تغییر تم پس زمینه اشاره کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یوسف فرزوقی بازدید : 47 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه ای قدرتمند جایگزین ویچت با قابلیت گذاشتن Moment

تست شده توسط تیم اندرویدکده

بدون شک تمامی کاربران عزیز از برنامه ویچت استفاده  کرده و با آن آشنا هستند.  پس از بسته شدن این برنامه تمامی دوستداران آن به دنبال برنامه ای شبیه به آن می گردند تا بتوانند با دوستان خود در ارتباط باشند. اکنون اندرویدکده برنامه ای را به شما معرفی می کند که کاملا شبیه به ویچت بوده و امکان قرار دادن Moment در آن می باشد.

ویژگی ها:

امکان ارسال پیغام صوتی با کیفیت بسیار بالا

امکان ارسال پیام متنی به دوستان به صورت نامحدود

امکان چت از طریق وب با گوشی (ویژگی جدید و خاص برنامه)

امکان چت گروهی با اعضای نامحدود

دارای شکلک های بسیار زیبا وجدید

بدون تبلیغات

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

یوسف فرزوقی بازدید : 36 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

* با بیش از ۲ میلیون امتیاز ۵ ستاره در گوگل پلی!

Instagram محبوب ترین برنامه اشتراک‌گذاری عکس در بین شبکه های اجتماعی است. عکس های خود را با افکت های بی نظیر این برنامه ویرایش کنید و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.
ویژگی های کلیدی:
- افکت های رایگان
- اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Tumblr, and Foursquare
- امکان نمایش عکس دوستان شما

یوسف فرزوقی بازدید : 23 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

قوی ترین نرم افزار میان شرکت های رقیب و مشابه از دید گوگل پلی!

- اس ام اس رایگان
- ارسال پیام تصویری و ویدئویی رایگان
- تماس صوتی رایگان
- پیام صوتی رایگان
- سازگاری با انواع تبلت ها و گوشی ها 
- بدون هر گونه تبلیغات اضافی
- ایجاد Conferece Calling

همه از ویژگی های این نرم افزار هست که با اینترنت Wifi  یا GPRS به راحتی امکان پذیر هستند.

یوسف فرزوقی بازدید : 22 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)
Google Goggles به معنی عینک های گوگل می باشد و توسط Google عرضه شده است . این نرم افزار بسیار کاربردی است . شما نام محصولی را که نمی دانید . این نرم افزار با استفاده از دوربین گوشی شما کل اینترنت را می گردد تا آن را پیدا کند . لباس ها , مواد غذایی , لوازم خانگی و … را می توانید با آن شناسایی کنید . این نرم افزار می تواند QR code ها را نیز بخواند . انتظار نداشته باشید که این نرم افزار برای شما معجزه کند ولی می تواند به بسیاری از نیاز های شما پاسخ دهد . شما همچنین می توانید از مترجم تصویری آن که متن های زبان های دیگر را ترجمه می کند نیز استفاده کنید . برای دانلود این نرم افزار و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !
یوسف فرزوقی بازدید : 16 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید مکالماتتان را ضبط کنید . شما می توانید گنجینه تماس هایتان را در گوشیتان نگه دارید و در هر زمان به گوش دادن آن ها بپردازید .
از ویژگی های این برنامه ذخیره کردن تماس ها در مموری اس دی می باشد که کمتر با مشکل کمبود فضای خالی مواجه می شوید .
برای دانلود برنامه و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

یوسف فرزوقی بازدید : 20 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

نیماز که احتمالا با اسم آن آشنایی داشته باشید یکی از پرطرفدارترین مسنجر های اندروید و دیگر پلتفرم ها از جمله PC می باشد . شما به وسیله نیم باز می توانید به اکثر اکانت هایتان از جمله یاهو متصل شده و با دیگران چت کنید . این برنامه امکاناتی نظیر چت روم را نیز دارد که می توانید به آنها کانکت شوید و اتصال آن نیز بسیار سریع و سبک می باشد که می توانید حتی با اینترنت GPRS نیز به آن ها وصل شوید .
برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 2,317
  • بازدید کلی : 18,712
  • کدهای اختصاصی
    ارتباطی

    [Menu_Title]


    [Menu_Code]

    تماس با ما


    [Contact_Form]

    عضویت در سایت


    [Register_Form]

    آخرین ارسال های انجمن


    عنوان پاسخ بازدید توسط
    [Forum_Post_Count_Answer] [Forum_Post_Hit] [Forum_Post_Last_Author]

    [Post_Title]

    نظرت در مورد این مطالب چیه؟

    1. [Comment_Gavator]
      [Comment_Author]
      [Comment_Content]

    [Comment_Form] [Comment_Page]

    [Menu_Title]


    [Menu_Code]